Photoshopku…

Standard

warhol-copy

Oh…oh…saya sudah agak lama tak update blog ni. Bukan malas, tapi saya ada kerja sedikit. Kerja bersama-sama photoshop saya. Hehehe…sudah lama tak bermanja-manja dengan photoshop. Dah berkarat sedikit. Terpaksa meminta bantuan F1/Help menu dan juga website-website yang berkaitan. Banyak yang saya masih tak tahu dan tahu tapi kena ambil tahu semula. Bila saya sudah mula bermanja-manja dengan photoshop, saya akan jadi alpa sedikit. Full concentration (kononnya!). Untuk melihat hasilnya, sila layari http://balq15.deviantart.com. But, ada yang masih dalam proses pembikinan (macam shooting movie laks!).

Tinggalkan Jawapan

