Sehati berdansa

Standard

Hari ini saya seperti mahu menari-nari dan berjoget-joget di hadapan komputer ofis saya yang maha lembab ini. Mungkin sebab saya terlalu bosan atau sebab terlalu tension dengan kelembapan komputer ini. Mahu hantukkan ia ke dinding, harta company. Salah tu. Mahu hentakkan ia ke lantai pun tak boleh juga. Apa yang boleh saya buat? Guna je lah ia sebaik yang mungkin walau saya tahu saya akan tension sepanjang hari.

*sigh*

6 responses »

  1. skrg ni yahoo pun lembab la. leceh mau buat kerja. ni rumah aku blackout. jadi baik aku tido je. haha.

  2. guna la google chrome. tapi rasa macam sama je sebab pc di ofis aku yang terlalu lembab. huhu…earth hour.

  3. celcom broadband kat umah kadang-kadang bengong. sekejap-sekejap dc..arggh..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s