Semalam, Hari Ini, Esok

Standard

Semalam
1) Saya tak ada mood sangat untuk update blog.
2) Lunch di McD. Habis kempen saya mahu memboikot..T_T. Ini gara-gara sudah tak tahu mahu lunch di mana.
3) Gaji sudah masuk! Yippee!
4) Ambil ole-ole made in Hong Kong (halal ya) dari seorang rakan.

Hari ini
1) Saya ada MTest yang saya tak study pun. Ini kali ke-3 saya sit for MTest. Hahaha. Jadi kamu semua fikirlah sendiri kenapa saya masih tidak menjadi cikgu.
2) Semasa lalu di Padang Polo (nama panggilan untuk Taman Rekreasi Sultan Abdul Aziz), tiba-tiba terfikir nanti bila Hannah sudah besar sedikit, mahu bawa dia bersiar-siar di situ. En. Suami boleh ride MTB dia, saya boleh tolak Hannah dalam stroller.
3) Balik ke Chandan (rumah mertua). Dah lama tak balik. Last masa CNY last 2 months.
4) Makan cendol. Ini teringin bila tengok entri puan landak.
5) Earth Hour – tak dapat nak support atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan.

Esok
1) Mahu kemas rumah. Rumah saya hanya dapat bertahan 2 hari saja dalam keadaan kemas dan bersih. Lepas tu, catastrophe.
2) Tak tahu lagi nak buat apa. ^_^

6 responses »

  1. 1) Mahu kemas rumah. Rumah saya hanya dapat bertahan 2 hari saja dalam keadaan kemas dan bersih. Lepas tu, catastrophe.

    Hahaha aku suka ayat ni. catastrophe ya. lawak pulak rasanya. nanti aku sarankan mak aku pun guna perkataan ni.

  2. buat je earth hour sendiri ^_^ tak perlu ikut org lain…kat Mesia ni pelik ade ke time earth hour ada tpt pi lantak main mercun..earth hour tengkorak kucing dia. @_@

  3. en nabil: kat mesia ni, apa yang orang lain nak wat depa nak ikut tapi tak tau mende pun.

Tinggalkan Jawapan

