Muzik-muzik

Standard

Tiba-tiba hari ni saya rasa macam nak layan lagu dolu-dolu kala. Way back 18 years ago. Saya terus bukak youtube dan mula mencari-cari lagu yang sedang terlintas di kepala. Ya. Ada pun. Ada yang karaoke, ada yang masa live Anugerah Juara Lagu 1991. Dulu saya layan tu tengok AJL. Tapi ni yang versi karaoke. Yang live tak berapa nak sedap sangat la. Nah, moh kita layan sama-sama.

ps: Masa lagu ni tengah top dulu, saya dengan kawan-kawan perempuan sekelas asyik nyanyi lagu ni ramai-ramai. Budak-budak lelaki meyampah je mendengor kami menyanyi. ;P

4 responses »

  1. a.z.n.e.e: haha…aku last karaoke masa kat upm. kat mines. singgit 1 lagu. mic ada 2. bilik kecik besor jamban je. masuk dlm 5-6 org. macam nak roboh je bilik tu. kikiki.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s