Promo

Standard

Huh, dah lama saya tak update blog. Busy sikit 2-3 hari ni. Actually kat entri ni saya nak promo sikit blog saya yang baru. Huhuhu. Oh, saya tak reti la nak pakai Blogspot/Blogger. Bagi saya tak friendly sebab saya susah nak edit post and nak upload gambar. Banyak benda nak kena altered. Bagi saya kelebihan Blogspot/Blogger cuma dia boleh tukar template-template menarik dari website yang provide template untuknya.

Blog yang baru ni blogshop. Saya nak jual baju-baju dan kasut-kasut lama yang still in good condition yang saya tak pakai lagi dah. Daripada terperuk dalam almari dan stor, baik saya jual je. Dapat gak duit saku sikit. Hehehe. Anyway, malas nak cerita panjang. Feel free to drop by at my blogshop – Balqis’s Treasure Chest. Chiao!

Nota kaki: Kalau ada yang berkenan, jangan segan silu nak order. Boleh saya reservekan. Hohoho.

4 responses »

  1. Balqis.. Aku dh tgk..

    MAlangnye nape aku nk add komen xle.. Ko check semula settingnye..
    Aku nk booked Vincci Kitten Heel Pump beb!

  2. ok, sudah reserved. kalau confirm nak, aku leh cod je.
    aku pun tak berapa reti la nak guna blogspot ni. kalo tak leh, emel je la ek.

Tinggalkan Jawapan

