Autobots…transform!

Standard

The most anticipated movie of the year.

transformers-2-poster

And we’re going to watch it – tomorrow!

Wuhoo!

Wuhoo!

11 responses »

  1. aku berura2 nak bwk aiman p tgk wayang ni..harap2 dia tak menjerit la kat dlm tu..heeh

  2. yea ke balqis?nasib baik aku tak beli lagi..tp betoi ke tak kasi masuk budak 3 thn ni?ala aiman peminat no 1 amomos ni…heheeh

  3. eh aku dah check..aiman leh masuk cuma kena ada parent ikut skali…mustila kan..horayy

  4. wahead: ok la aiman boleh pergi tgk…jgn dia bantai tak duduk diam dalam cinema sudah le…hehehe…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s