Main tag lagi

Standard

Saya telah ditag oleh Puan Cempaka. Terima kasih. Jom buang masa.

1. Apa perasaan anda sekarang?
Biasa-biasa saja.

2. Saya nak makan..?
Donut

3.Saya tak suka..?
dengan orang tak tahu nak beri turn signal. Sengal!

4. Impian saya?
Nak kaya-raya. Hahaha.

5. Haiwan yg saya tak suka?
Ular

6. Saya harapkan?
Kerja saya di tempat baru ni berjalan dengan lancar dan saya boleh jadi pensyarah yang berkaki lebar.

7. Jika boleh putarkan masa?
Saya adalah orang jahat dalam cerita Gaban.

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
Mungkin anak dah bertambah lagi dan dah beli rumah kedua atas nama saya. Hahaha.

9. Handphone saya adalah sebuah?
Henfon la. Takkan Transformers kut.

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
Jap nak kena kira dulu…Tapi rasa macam sekali je…huhuhu

11. Saya suka pada?
Wang! Hahaha.

12. Kawan² saya?
Rambut sama hitam, tapi hati tak hitam.

13. Pernah dikhianati?
Pernah.

14. Apa yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
Dah tak mahu ambil tahu pasal orang tu.

Saya nak tag…Imm dan Jonny.

8 responses »

Tinggalkan Jawapan

