Craving for donuts

Standard

Jumaat lepas saya teringin nak makan donut. Ini semua gara-gara entri di blog Ms J la ni. Lunch tu terus headed to Jusco. Sebab lunch time pada hari Jumaat adalah 2 jam setengah, so boleh berpoya-poya lama sikit. Lepas shopping-shopping sikit, singgah makan di Big Apple.  Sebab Ms J kata yang tajuk Alien tu sedap, saya pun ambil yang tu satu, Hawaiian satu dan satu lagi apa entah tajuknya. Hmmm…memang sedap bila sekali-sekala layan cravings ni. Hehehe.

Yummy!

Yummy!

9 responses »

  1. owh… big apple donut sangat sedap. bila sampai kat kedai tu, tatau nak pilih mana satu. rambang mata… huhu…

  2. buzzybug: tu la pasal…memang rambang mata nak pilih. dunkin’ tak banyak choice. pernah try krispy kreme tak?

  3. owh. benda ini la yang buat muke aku jd bulat beberapa bulan lalu, sampai terpaksa berdiet sakan.

    kamu tau x? makan donut akan secara automatik buat badan kamu pun jd bulat, macam bentuk donut itu sendiri.

  4. wah..dah maju ipoh ni..dah ada big apple!! hehe..nampak sgt dah lame tak balik ipoh…

  5. buzzybug: tak silap krispy kreme dah ada kt kl dah tapi tak tau la kat mana. ada sapa2 tau tak kat mana?

    imm: aku takde la nak makan selalu. setakat 3 bulan sekali tu ok la kut (hmmm…ye ke?)

    wahead: big apple tu dah ada dari tahun lepas la…memang nampak sangat ko dah lama tak balik ipoh.

    J: tu la…memang sedap especially alien tu. yg hawaiian tu choc dia just rasa choc je tapi bila makan part apple tu memang manis banget…

  6. oleh kerana ko telah memberikan aku big apple donat di fb, terus aku cergaskan diri ku drive ke j.j untuk beli donat….tapi bila dah sampai umah,nk muntah plak aku tgk…aku x berapa sihat …

Tinggalkan Jawapan

