Macam-macam pasal kerja

Standard

1. Saya sekarang super busy. Nak update blog pun saya tak ada masa dah.

2. Saya dah mula mengajar hari Isnin lepas. Setakat ini semua students saya ok. Tak ada la yang buat-buat tunjuk hebat or buat tanya soalan merapu pada saya. Saya yang merapu ada la kut. Hihihi.

3. Lab session pun saya dah masuk. Memang saya kena refresh balik memori saya tentang HTML. Hmmm…

4. Sepatutnya medium pengajaran adalah dalam English. Mula-mula je saya bagi lecture in English. Lama-lama tu dah jadi rojak la. Oh…baru perasan yang saya kena improvekan English saya. Grammar habis bersepah. Tsk.

5. Pada hari Rabu, saya ada kelas straight dari pukul 10.30am-4.30pm. Ye, 6 jam. Tapi hari tu saya akan habiskan kelas ke 2 pada pukul 2pm. Saya juga manusia yang perlu makan dan juga solat.

6. Ada satu kejadian yang betul-betul buat saya terharu yang amat sangat. Selepas habis lab session, ada 2 orang students perempuan ni approached saya dan mengunjukkan salam. Mereka salam saya plus cium tangan lagi. Saya rasa macam nak menangis je. Terasa sangat-sangat dihargai.

7. Saya ada lab session yang habis pukul 6.30pm. Wuuu…

8. Sekarang ni pukul 10pm je saya dah mengantuk dan kalau boleh nak tidur. Tapi, hari Selasa dan Rabu, CSI start pukul 10pm. Kikiki.

9. Nanti saya upload gambar bahan-bahan mengajar saya. Kamu mesti terkejut. Hihihi.

10. Saya dah boleh sesuaikan diri di kolej ni. Saya yakin saya akan lama di sini. Saya harap saya akan jumpa semula budak-budak yang saya ajar di Sem 3 bila mereka di Sem 5 nanti. InsyaAllah.

4 responses »

  1. Pingback: Setahun di KPTM « My Story, My Life

Tinggalkan Jawapan

