Quizzes

Standard

1. Minggu ni minggu ketiga. Minggu kuiz. 3 out of 4 classes yang saya ajar subjek PWWW dah buat. 1 kelas tu kena buat next week sebab kelas tu lambat 1 chapter dari kelas-kelas yang lain (kelas tu kelas hari Isnin and masa 1st week, cuma 6 orang je yang ada).

2. 2 out of 3 classes saya dah marked kertas mereka. Sangat-sangat la saya pening ya. Melihatkan cara mereka menjawab soalan dan jawapan mereka je pun dah buat saya separa nak tergelak. Macam-macam jawapan. Yang tak relevan dengan soalan pun ada. Haish. Tiba-tiba saya terfikir. Salah ke cara saya mengajar? Saya mengajar ajaran sesat ke? Mereka tak faham ke apa yang saya bebelkan selama 3 minggu ni? From that quiz, I knew there’s something wrong some where. Not them. But me. Ohhh…*termenung memikirkan masa depan*

3. Mulai minggu depan, saya kena review back betul-betul previous chapters dengan mereka. Maybe the 1st 15 minutes. Maybe kena buat Q&A dengan mereka sebelum masuk chapter baru. Macam nak buat kuiz tiap-tiap minggu pun ada juga. Patut ke? Haish. Saya dah jadi U-Buntu.

4. Memerlukan nasihat pakar di sini ya. S.O.S!

6 responses »

  1. akak, kuiz every week tu mmg bgs.especially utk benda2 yg nk kena igt.maybe penat sket la coz akak nk kena tanda.but its good for them.

    all the best sista!~

  2. cikinto: ye la…buat kuiz rajin, nak menandanya nanti yang maleh…hahaha

  3. sapa kata kuiz bagus?? tak nak kuiz~~~
    dulu time uni..kalau dgr ader kuiz…adehhhhh….
    alahai… ader kuiz la plak… kan dah kena datang kelas hari nih..
    isk isk isk…..

    hehehehehehe……

  4. KUIZ??? Elok gak tuh… Tapi kalu dapat markah best and dapat hadiah mesti lagi best!!! tapi pastikan no toyol and duduk jauh2… hahahaha…

Tinggalkan Jawapan

