Midsem

Standard

Sabtu ni akan start la midsem examination. Paper PWWW hari Sabtu tengahari. Saya macam tak berapa confident je dengan students saya. Bukan kata mereka tak pandai. Pandai. Tapi malas. Semua nak saya yang bagi je. Nak buat sendiri semuanya malas.

Bagi latihan HTML tak buat. Nak tunggu saya bincang dalam kelas. Berbincang dalam kelas maksudnya mereka dah buat dulu dan saya akan tengok mana yang salah dan saya cuba betulkan. Ini tidak. Memang nak tunggu saya bagi jawapan untuk latihan tu. Aduyai. Mana boleh macam tu.

Saya dah bagi tips untuk midsem. Tips mahu. Tapi bila suruh buat latihan semuanya malas. Kiranya macam nak suruh saya bagi je terus soalan bocor. Alahai. Penat la saya macam ni. Bukan penat tubuh badan. Penat otak dan jiwa nak memikirkan pasal perangai budak-budak tu.

Dah la. Malas saya nak membebel di bulan puasa ni. Buat kurang pahala yang sememangnya dah sedia kurang. Next week kita tengok je la macam mana bila saya tanda kertas-kertas jawapan mereka tu. Dijamin yang terbaek belakanya.

Ciao.

2 responses »

  1. Don’t underestimate ur kids dear.. memang ar nampak jer malas, not interested, do-I-care-faced shown on the faces..kadang-kadang tak sangka leh dapat markah bagus… I’ve experienced that satu mase dulu.. hehe

Tinggalkan Jawapan

