Masak-masak

Standard

*Ini bukan entri pasal memasak. Ini entri pasal set memasak.*

Saya tak la berapa pandai memasak. Tapi, saya sangat la teringin set memasak yang boleh me’motivate’ saya untuk lebih memasak (hebat tu…set memasak boleh motivate orang untuk memasak).

Dapat yang macam ni pun ok la kut.

Elegance set by Tefal

Or yang macam ini.

Evidence set by Tefal

Ada orang nak hadiahkan tak pada saya? Nanti bila dah ada, saya janji saya akan selalu memasak… :p

5 responses »

  1. aku tengah target yang ade sale 30% kaler ijo kat jusco tu.. Nak beli grill pan… Aku dah ade 2 pan dgn stirfry satu. Tgh tunggu masa dan ketika nak pergi rembat satu. Walaupun tak sama setnya.. janji tefal! huhuhu…

  2. J: aku pun dah jatuh chenta dengan Tefal ni…tapi jenama Supor tu pun macam ok gak…rege same gak dgn Tefal.

    Su: aku jeles nih!

    wahead: yang cap bontot itam pun sentiasa setia di hati…wakakaka!

    nurnana: Ipoh takde Carrefour…wuwuwu…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s