Lega

Standard

Saya dah settle key-in markah students. Yeay! Boleh bergumbira sekejap. Tapi ada satu lagi kerja yang perlu disettlekan dengan ASAP. Weekend ni nak ke PD. Bukan cuti-cuti Malaysia dengan family tapi ada KPTM Staff Day. Kiranya dengan family KPTM la. Pergi Sabtu, balik Ahad. Jumaat and Isnin depan pun saya cuti lagi. Sungguh saya nak mengabihkan annual leave kan. Sebabnya AL saya tak boleh carry forward. Saya kan dalam status kontrak lagi. Dah la ada 6 hari lagi ni. Mari kita fikirkan cara nak mengabihkannya.

Nota kaki: Jumaat ni ingat nak pergi dating dengan En. Suami la. Nak paksa dia ambil cuti. Hehehe. Nak ajak tengok ‘New Moon’.

Tinggalkan Jawapan

