Daily Archives: 10 Disember, 2009

Books…books…and more books

Piawai

Minggu ni ada pameran buku di library kolej saya. Lecturers digalakkan untuk pilih buku yang rasa-rasanya berguna sebagai bahan tambahan untuk mengajar dan juga sebagai stock untuk library sendiri. Semalam saya dan Shakura dah pergi pilih beberapa buku yang nampak macam menarik di mata. Sebabnya menarik di mata adalah all the books memang penuh dengan gambar je lah. Mana yang penuh dengan texts memang kami tak pilih la. Huhuhu. Most of it memang buku untuk arts and design. And mostly saya rasa harga buku-buku tu tak ada 1 pun yang kurang daripada RM100. Hahaha. Bukan kami bayarkan. Lagipun dapat less 20%.  

Hari ni bila saya menjengah lagi ke library, tengok dah ada novel pulak. Teruja la kejap. Nak tengok kut ada author or title yang berkenan kan. Ada la 1-2. Tapi…mana duit nak membelinya. Dan kalau beli pun, kat rumah tu ada 2-3 buku lagi yang tak habis baca lagi. Ohohoho. Tapi kalau ikutkan, saya memang dah lama sangat la tak menanam hobi tu. Dan sebenarnya wish list untuk buku-buku yang saya nak beli pun macam panjang je. Mari kita lihat wish list buku saya ye.  

Queen of Babble in The Big City by Meg Cabot

Queen of Babble Gets Hitched

Big Boned by Meg cabot

Twenties Girl by Sophie Kinsella

Chasing Harry Winston by Lauren Weisberger

Me and Mr. Darcy by Alexandra Potter

Who's That Girl by Alexandra Potter

And of course la this series ye.  

Twilight

New Moon

Eclipse

Breaking Dawn