Gua

Standard

Gua bizi tahap gaban. Banyak benda gua nak settlekan. Nasib soalan exam (mid and final) dah settle. Tu pun jenuh juga. Gua tensen weh. Bizi manjang. Nak update sini pun gua rasa macam tak sempat je. Kesian blok nih. Dah lama tak jenguk. Apatah blok lain yang selalu gua visit. Sori la weh. Ikutkan banyak benda gua nak cerita. Tapi tak sempat. Nanti la. Bila dah ada masa nanti. Ok la. Gua ciao.

Nota kaki: Gua tak tau kenapa hari ni bahasa gua sangat hampeh. Sori lagi.

3 responses »

  1. nana: tak payah bayang la…rasa macam tak bersopan je.

    .i.n.a.z.: tak terkena badi sesiapa…ni sebab biul sekejap…ngehehehe.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s