KPTM’s Multimedia Race 2010

Piawai

Venue: KPTM Ipoh dan sekitar Bandaraya Ipoh
Date: 3 April 2010

Ini cerita lama. Tapi nak story juga.

Ini first time saya menganjurkan sesuatu event. Dari zaman sekolah hingga masuk kolej dan bersambung di universiti sampai la dah kerja, ini yang pertama. Sumpah. Saya tak pernah anjur or organize any events before. Memang gelabah weh. Cuba nak buat yang terbaik.

Selepas beberapa kali tertangguh dek kerana beberapa masalah dan tahap kesibukan saya yang melampau, akhirnya, Alhamdulillah jadi juga. Walaupun tak besar mana, tapi saya bangga. Saya yang usahakan segalanya dengan pertolongan beberapa orang students.

Takmo story panjang, tengok gambar je la ye.

Hasil tak berapa creative saya

Nota kaki: Pictures curik dari Fesbuk Admal Decade.

One response »

Tinggalkan komen