Rants

Standard

Salam.

Ini gabungan cerita minggu lepas dan minggu ini.

1. Last week lepas habis final exam, saya cuti (Khamis dan Jumaat). Hari Khamis tu memang dah planned nak berdating dengan En. Suami. Nak tengok Ironman 2. Kebetulan pulak, hari Khamis tu J Card Day. Memang bonus la. Hehehe.

2. Ironman 2 best. Tapinya tak sehebat Ironman 1. Saya and En. Suami still enjoyed it.

3. Habis je tengok wayang, saya pergi berjimba-jimba di dalam Jusco. En. Suami takmo join. So dia duduk je kat bangku kat Jusco tu.

4. Tak ada apa yang dibeli sangat pun sebab duit kurang. Cuma beli set cadar (without comforter), hadiah kahwin untuk Azril+Shakura dan Faizah, langsir, dan baju-baju Hannah (seperti biasa, untuk saya mahupun untuk En. Suami tak ada apa pun).

5. Jumaat hingga Ahad, aktiviti lepak-lepak dan tidur-tidur sahaja di rumah. Hahaha.

6. Semalam (Selasa), pergi KL di awal-awal subuh sebab nak attend Adobe CS5 Roadshow di Wisma Bentley Music. Hoh. Saya baru pakai CS3, CS5 dah keluar. Memang ketinggalan gila la. Lepas attended roadshow tu, terus rasa nak upgrade Adobe CS3 ke CS5. Sangat teruja. Will blog about this event later.

7. Sempat singgah Ikea. Cuci mata je. Tapi ada la jugak membeli 2 benda. TRYGG serving bowl and MAMMUT stool.

8. Ingat dapat la makan Swedish meatballs ke, Poached Salmon (ini menu Daily Swedish Offer semalam) ke, apa ke kat restoran dia tu. Tapi…orang lain ajak makan McD kat The Curve tu je. Huwaaa! McD kat Ipoh pun ada. Saya tak nak la makan sorang-sorang, so kena ikut juga la makan McD. Wuwuwuuu…

9. Petang ni ada hi-tea kat Excelsior Hotel anjuran Kelab Staff KPTM KCI. Ini sempena nak celebrate birthday staffs yang jatuh pada bulan April, Mei dan Jun. Yeay! Nanti saya cerita pasal event yang ni juga.

Ok la. Kepala saya dah berat. Rasa macam nak demam je. Oh, jangan la.

Ciao.

Tinggalkan Jawapan

