Jalan-jalan Genting: Part Tres

Standard

Kita sambung lagi ye.

Kerja Cik Hannah masa kitorang tengah sibuk-sibuk packing barang nak balik.

Tengah fikir nak naik ride yang mana dulu…

Ni kat atas Ferris Wheel. Hannah asyik nak suruh bukak pintu sebab dia dah bosan lama sangat pusing-pusing kat atas tu.

Atas Carousel. Hannah dah ngantuk. Tu asyik terlentok-lentok.

Tengah tunggu turn nak naik Gondola. Alih-alih, naik je benda tu, Hannah pun tido…

Lena Hannah tido. Naik 2-3 rides lepas tu pun tak jaga-jaga lagi. Nasib la dia free.

Ada ala-ala macam kat Paris tak? Huhuhu.

Nak balik dah. Bye-bye Genting. Nanti datang lagi.

Anyway, kami tak ada gambar outdoor sebab hari dok hujan je.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s