Belated

Standard

Belated birthday present from En. Suami. Dah tiba masanya kena tukar yang baru. “Mata” lama dah tak berfungsi dengan baik. Penuh scratches and coated pun dah hancur. Tambah pulak dengan Hannah yang selalu melepas geram dengan mencampakkannya ke lantai or dinding. Wuuu…

Hopefully yang baru ni Hannah takde la buat campak-campak. Sebabnya, harga dia membuatkan saya rasa the next 10 years baru tukar lain kut. Huhuhu.

Nota kaki: Harga lense 6 kali ganda daripada harga frame. Kopak En. Suami saya kerjakan. Huhuhu. Anyway, terima kasih ye…

4 responses »

  1. niceeeee..nasib baik kakak iwan ade kedai cermin mate..2 bulan sekali aku tukar baru ek…harga kos gitewww..

  2. yup darling..suma aku tukar..aku ade frameles,old skol,etc
    skang ni aku ade dekat 6 cermin mata giteww
    hehehee

  3. wahead: ok la kalo power ko tak tinggi…aku dengan power tinggi, dengan silau tinggi, nak kena buat hi-index lagi…huh…

Tinggalkan Jawapan

