Raya, raya, raya…

Standard

Ok. Aidilfitri dah berlalu. Err…memang la Syawal itu sebulan tapi yang meriahnya seminggu je la selalunya kan.

Tahun ni sambutan Aidilfitri biasa-biasa sahaja. Tak ada la pulak nak tukar segala benda serba baru. Lagipun saya kan beraya di kampung (ceh, rumah mak pun takat 5 minit je drive). So, tak ada maknanya nak mengemas sangat rumah tu. Tak ada sesiapa nak datang beraya pun. Huhuhu.

Anyway, nah tengok la gambar-gambar yang tak seberapa ni. Hasil guna DSLR pinjam. Terima kasih kolej. Hihihi. Tapi macam penuh dengan gambor Hannah je la kan.

2 responses »

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s