Ahad yang panjang…

Standard

Saya kena kerja di hari Ahad. Bukan dipaksa dan bukan terpaksa. Saya yang sukarela (susahkan nak cari pekerja macam saya yang sukarela nak kerja di hari minggu..tihtihtih..).

Tapi…bukan kerja sukarela yang “kosong” je la kan…(sangat macam tak ikhlas je kan…nak kena bagi habuan baru nak buat kerja).

Kerjanya senang je. Ajar pengenalan MS PowerPoint 2007 kat orang gomen. Hahaha. Saya rasa diorang pun dah tau cara nak guna MS PowerPoint tu.

Saya sukarela pun sebab macam tak ada orang lain yang sukarela nak buat. Tu pun Kak Kurai dah ambik nak ajar Excel pada hari Sabtu. So, saya pun letak la nama juga untuk hari Ahad. Nasib esok cuti. Datang pagi je sebab ada kelas.

So, bekerja la saya pada hari ini dikala orang lain dok bergolek terlentang kat rumah. Isk…

One response »

  1. akekek.. ako tegolek kejap je.. pastu gi 1U tgk wayang.. jalan gi Hulu Langat cari sungai.. huhu.. ngantuk nieh.. nak tido ah lepas smallville ni.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s