La camisa negra

Standard

Saya sedang mencari baju. Contoh baju-baju tersebut adalah seperti di bawah ini:

Ya. Saya nak cari blouse/dress dan yang sama waktu dengannya. Kalau boleh nak labuh. Tapi yang dalam gambar kat atas tu mostly adalah dress. Kat Ipoh ni macam susah je nak cari yang berkenan di hati. Ada je yang tak kena; cantik tapi tak labuh, labuh tapi tak cantik. Hopefully bila pergi KL nanti ada la yang berkenan di hati.

Kalau ikut hati macam nak beli kain lepas tu tempah je. Lagi senang kan. Tapi nanti takut tailor tu buat tak cantik pulak. Haishh…susah…susah…Perkara ni pun boleh buat saya pening kepala. Belum nak fikir perkara yang lebih besar lagi.

3 responses »

  1. kakak: betul…betul…betul
    shikin: takde yang berkenan dekat jj tu. ada cantik tapi jarang la, tangan 3/4 la. banyak je cacat celanya.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s