For a past few weeks…

Piawai

Oh, oh, oh…dah lama rasanya saya tidak meng’update’ di sini. So, apa je yang saya dah buat for a past few weeks:

  1. Saya dan Hannah dah balik ke rumah kami. Home sweet home.
  2. Bought couple of things for our home…kitchen cabinet and wardrobe. Saya dah tak lalu tengok dapur macam kapal karam dan baju bertimbun-timbun sana sini.
  3. Revamped my room. Don’t know how we manage to squeeze in a queen size bed, a two-door wardrobe, a dresser, a baby crib, a towel hanger, 2 medium-size plastic storage, Hannah’s things and other junks inside a 11′ x 9.5′ room. Huh..think it yourself. 
  4. Bought a rocker for Hannah. Mula ingat nak beli buaian automatik tapi melihatkan harganya yang macam boleh beli swing/rocker Fisher Price, so beli rocker je la. But not Fisher Price. Sweet Cherry je.
  5. Periuk nasi saya bocor…hahaha…don’t know macam mana boleh bocor. Kena la beli periuk nasi baru. Barai RM90.
  6. Oh…saya sudah kena menjalani kehidupan saya yang biasa…cook, do laundry, etc…but now with Hannah by my side. Multiple multi-tasking.
  7. Officially hari ini saya sudah habis berpantang. Yeay!

One response »

  1. Huh..n .ada masa nak berblog….walaupun ada hannah…celik it le nampaknya budak hannah tu

Tinggalkan komen